Jag beundrar...

Imorse efter att Fredrik gått till skolan låg jag och tittade på tv och till slut var det ju tid för Top ten at ten på MTV, och dagens tema var: Robyn. Måste erkänna att henne beundrar jag verkligen! Tänk, hon har gått från 16 åring med "Robyn is here" med låtar som "Do you really want me" och "Show me love" till "Robyn" med låtar som "Handle me" och "With every heartbeat" ft. Kleerup nästan tio år senare.
Idag tror jag att nummer ett var "With every heartbeat" ft. Kleerup och den är himlans bra!
       
Robyn is here                                      Robyn

Jag har albumet "Robyn" och det är riktigt bra, och det går ju bara framåt för hennes skull. Jag kommer dessutom ihåg när jag fick "Robyn is here", det var nog min första skiva, och den står fortfarande i skivhyllan! Lyssnar väl inte så ofta på den men det är minnen.
Sen upptäckte jag något roligt när jag såg "Handle me" idag, att den är inspelad i Rålis! Iaf lite grand, de sitter näm,igen i trappan i "amfiteatern", det är ganska ballt! (just det: ballt!)

http://www.robyn.com/

Här kommer lite smakprov:
Gammalt: "Show me love"



Och nytt: "Handle me"






Vem beundrar du?

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Kungsholmswannaben som flyttar till London om 2 (:O) dagar

Hehe jajamän klart jag vet det ;)Nu flyr jag. Mamma tror att antingen kommer jag hem efter nåra veckor eller så träffar jag en engelsman och aldrig kommer hem igen. Vi får väl se, haha! Vill du också vara med i gissningsleken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback