En trist tisdag

Regn regn regn, det tar aldrig slut!
Var ledig idag så hade en plan: jag skulle simma, plugga å mysa. Men Fredrik kom inte iväg så fort - mitt fel, det var ju så mysigt att ligga å kramas, vi hinner inte göra det så ofta. Så jag kom inte till Polisbadet för ens typ 13 och simmade 50 längder. Det var några ungdomar där en tjej höll på å fjantade sig mitt i bassängen... Men jag simmade  på och efter 30 längder gick dom, halleluja! Annars var det inte så mycket folk där, men det rullade in lite folk, som jag gissar jobbar i huset (Polishuset) och lite andra figurer.
Sen var ju planen att jag skulle komma hem och plugga... Hungrig som jag var hällde jag upp en skål yoghurt och gjorde en macka, och så...spelade jag sims istället. Tänkte att jag bara skulle spela lite, medan jag åt. Det blev 40 min spel, men efter det har jag faktiskt pluggat! Har äntligen blivit klar med det första kapitlet i "Samhällsvetenskapliga metoder" som var segt segt segt!!!
Efter att jag har bestämt mig för att sluta plugga för dagen är det bara myset kvar, får väl kalla hit min prins =)

Pratade med Lisa igår =) Vi bestämde att jag ska åka till henne i januari. Hade tänkt att åka nu i november (ja november håller på å ta slut...= men det visade sig att hon ska börja flytta så får ta det sen. Var kul att prata med henne iaf, har inte hörts på ett tag, var tog hösten vägen???!!!

Såhär såg i alla fall hösten i Rålis ut.





Hittade skivan från när jag och Hanna var modeller för en dag (3 timmar...)


Vad långt hår jag hade....




Tänk, snart åker hon till Schweitz, hur ska jag klara mig då?

Kommentarer
Postat av: P

Gu vad fina bilder, Cissi! :D

2008-11-19 @ 11:02:33
Postat av: Pernilla

Det där var btw jag. Min dator tyckte visst det var roligt att skicka i väg kommentaren när jag bara hade hunnit skriva första bokstaven :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback