En galen helg

Japp, har varit dålig på att uppdatera, men förra veckan glömde jag mitt internet hemma hos mamma å pappa och när jag väl hämtat det hann jag aldrig använda det, är det inte typiskt? Förra veckan var det inte så mycket att glädjas åt, gjorde mest ingenting. Fast jag får inte glömma middagen hos vänner till familjen i tisdags, mycket trevligt!
Onsdagen var väl roligast, fick träffa "min" (men hon är min!) Hanna, och vi åt lite godis o pasta hos mina päron innan vi gick på stand up på Syster&Bror. När vi kom dit var det smockat redan. Jag som inte brukar vara där tänkte ju: aha! nån bra måste vara här!
Hanna hade ingen aning om vem som skulle vara där... Det visade sig att det var Martin Björk och Magnus Betnér (av 5 stycken) och det var nog de som drog publik. Sen var det nån magiker/komiker, Henrik Elmér och nån norrman - som typ ingen skrattade åt för de förstod honom inte (inte jag heller ibland...)
Martin Björk var en riktig besvikelse, han stod tyst en hel del och drog samma skämt om att det bara var ett lypsyl i hans ficka typ tre ggr.... Och under Henrik Elmér gick jag och köpte oss varsin öl till, han drog nämligen samma skämt som finns på ett avsnitt av "Brunnen" för typ 10 år sen... jag och Fredrik tittade på det för ett tag sen. Snacka om brist på skämt.
Men sen kom Magnus Betnér! Massa skratt! Men ibland blir han lite för bitter och drar lite väl hårda skämt. Men det var i slutet så Hanna gick för att hämta jackorna...
En trevlig kväll med min bästa vän!


 I lördags var det dags för middagen med laget =) Men då jag hade tänkt att min lördag skulle se ut ungefär såhär:

- Köra till mormor med mamma vid ca 12

(- Gå på Robbans utställning - bestämdes i tisdags)

- Göra mig i ordning för middagen

- Festa!


Det blev inte riktigt så, för i typ torsdags påminnde Micha mig om att jag skulle ju på bullkalas hos henne också på lördagen - jag trodde det var nästa helg - så det blev istället såhär:

- Åka hem till mamma till klockan 11

- Köra till mormor vid 12

- Fika hos mormor

- Köra från mormor kl 14.45 - skulle vara hos Micha kl 15!

- Så jag fick köra till Zinken istället (bra övning dock, mycket trafik och så fick jag parkera!) Fika hos Micha som hade typ 200 bullar av olika slag - hon jobbar på Press Stop och hade fått ta med sig hem.

- Packa ner lite bullar och sticka till Nybrogatan på Robbans utställning - var där ca 16.35

- Klockan 17.17 gick jag från utställningen alldeles stressad, skulle vara på Södra teatern 18.30 och hade varken bytt om eller nåt och jag hittar inte ens dit!

- Snabbt ombyte! Lillebror ligger i rummet bredvid och påminner mig om kameran "KAMERAN!!!" och säger om hur lång tid jag ska gå "NU ÄR KLOCKAN TIO I!!!" Shit shit shit! Kvällen till ära hade mina klackar premiär, så i mina 9 cm klackar rusar jag upp till Fridhemsplan(=går till Fridhemsplan och springer över gatan till tunnelbanan) och ner i tunnelbanan. Åker till Slussen och har ingen aning var jag ska ta vägen nu. Jag hoppar på en buss som jag tror går rätt, men får åka tillbaka efter en station och istället gå uppför trappan till Mosebacke. Jag hittade!

Middagen var supertrevlig, mycket trevligt sällskap, god mat och massa vin!
Lite dans också til den skumma musiken vart det också.
 



Det var meningen att Lina skulle göra peacetecknet, men i och med dåliga batterier och seg kamera blev det istället nån italiensk gest





Våra målisar!


Sex And the City - boxen är färdigsedd, såg de sista avsnittetn idag... Är lite sorgsen, vad ska jag nu se på?
Har varit duktig som haft den så länge iaf!

Får väl skaffa filmen och se den igen....


Älskar den här bilden!


     
Carrie               Miranda

     
Charlotte               Samantha


Bye girls!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tja! :)

Jag kontaktede en tjej som fixar bloggdesigner. Gå in på min blogg, coh till vänster längst ner finns hennes logga, klicka på den och fråga henne.



Hur är läget?

Lust att ses snart?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback