En dag i Hannas tecken

Vilken toppentorsdag! Det började riktigt bra när jag vaknade till väckarklockan och såg att Hanna hade skickat ett sms inatt om at frukosten skulle skjutas fram till tio = en timmes mer sömn!!!
Men vid 10.10 möttes vi på Café Noco för en mysig frukostdejt.
TIPS TIPS TIPS! Ska rekomendera för alla: de har billig frukost! Jag fick: en ostfralla, ett kokt ägg, en liten yoghurt och en stor kopp te för 45 kronor!!! Café Noco ligger på Odengatan vid korsningen Sveavägen/Odengatan.TIPS TIPS TIPS!

Men iaf, tillbaka till min och Hannas mysiga torsdag.
Efter frukosten gick vi upp till Stadsbiblioteket och satt och pluggadei typ två timmar, det är ju alltid trevligt med sällskap!
Vid halv två tröttnade vi och gick på promenad med "simmartaxen" längs Norrmälarstrand och denna avslutade vi med nudellunch hos mina föräldrar (är där den här veckan).  sen var hon tvungen att lämna mig för några andra, haha, så jag tog en paus framför Will&Grace innan jag återgick till mina studier.

Nu ska jag få hamburgare av min pappa!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback