Tyskland

Igår var vi i Tyskjland för att, ja vad gör man i Tyskland om inte...handlar sprit!!! Åkte vid 6.15 och tåg färjan 8.15 (försenad till kl. 9) och den färjefärden var okej, åt frukostbuffe och åt godis, medan färjefärden hem var sjuukt tråkig!
Jag min efterlängtade Baileys, en flaska rosé, en skum vodka och två spännande smoothies innehållandes alkohol. De kostade 30 spänn styck så kunde inte motså. Sen precis vid färjeläget köpte jag en låda cider, som jag nog kommer få ha här nere, vet ej än om man kan frakta ciderburkar på flyget - och ja jag vet att man inte får ha det i handbagaget, men i bagaget - så kanske får lämna de flesta tills jag kommer nästa gång, och det är väl inte helt fel.

Men nu ska jag gå in till Anna och börja med middagen, det är jag som ska bjuda =) Det är vväl det minsta jag kan göra när jag får bo här i 2,5 veckor.

Min älskling kommer på tosdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback