Sköna maj välkommen!

Nu är våren här på riktigt! Det är sant! Varför?
jo:
 - solen tittar fram länge på dagen - och mycket!
 - träden blommar, och alla andra blommor
 - man kan gå i t-shirt utan att frysa
 - och en massa massa mer, kom med tillägg gärna.

Var ute på landet torsdag till igår och gu va mysigt det var! låg i solen i bikinitopp och shorts från typ halv tre till fem och bara njöt! 
 
image247
Spöket solar =) lite effekt måste det ändå gett för Josef på jobbet frågade om jag hade varit i solen och menade mina armar =)

image248
Fick släppa ut fötterna och mysa i gräset, nyttigt för mina fötter som är instängda i jobbskorna hela veckorna.

Busen fick också släppa ut tassarna i gräset, första landet resan på året och mamma ska vara där till onsdag så han är i paradiset!
image249
En lycklig katt =)

Var jättemycket fina blommor framme redan så plockade en bukett gullvivor till moster min när vi åkte in till Åkerberga på fredagen jag och mamma ( jag körde hela vägen! ) och sedan en till Fredriks mamma och en hem och en till mitt rum, så det är jättefint i mitt fönster nu!
image250

Sen så växer ju mina änglatrumpeter så det knakar:
image251
Vit blomma
image252
Röd blomma


Såhär ser det iaf ut på landet:
image253
Utsikt från altanen
image254
Också utsikt från altanen

Det är mitt paradis och har verkligen längtat efter att få åka dit ut, och nu längtar jag till juli då jag får bo där hela tiden!

Var hos frisören idag! och ursäkta posebilderna men måste ju få visa hur fint det blev:slingade och klippte mig och både jag och min frisör sa att det är såhär jag ska se ut!
image255
Ganska blont blev det, precis som jag ville =)

Kommentarer
Postat av: bea

suuperhärligt med vår! äntligen!

Postat av: Pernilla

åh vad fin du är med det ljusa håret. du passar jättebra i det :)

2008-05-06 @ 14:43:24
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Sanna Banana

Håret är skitsnyggt!!!

2008-05-08 @ 21:27:17
URL: http://sannalinneas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback