Lite senare i stugan

Nu är jag åter i stugan, tillsammans med Gandi, deras ena hund. Har en kopp te och ska snart g och sova, upp 6.20 igen imorn! Tur att de har Pressbyrån(=kaffe) för annars skulle jag inte överleva! Killen som jobbar där börjar dock känna igen mig, lite pinamt... Det är nog ganska "stockholmiskt" att köpa kaffe, alla andra har väl en kaffemaskin och gör sitt eget kaffe men för det första vet jag inte hur man gör (kan lära mig av adéle, men:) för det andra orkar jag inte göra kaffe 6.20 på morronen! Så imorn blir det väl ett besök hos den blonde killen på Pressbyrån och sen sitta och vänta på att få köra på körskolan. Har gjort klart allt på datorn i teoriväg så ska sitta och göra massa gamla teoriprov tills jag spyr typ. Hoppas det blir bra väder, äter min lunch i en mysig park där varje dag =)

Längtar verkligen till torsdag när Fredrik kommer, har saknat honom nåt så fruktansvärt, men så kommer han hit så jag får pussa lite på honom. =)

Blev en lyckad middag, alla tyckte det var gott och sen satt vi och drack kaffe och åt sån där 70% marabouchoklad, mums! Fast nu får jag gå och lägga mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback