Från stugan i Höör

Elin e snäll hon, låter mig låna datorn här ute i stugan hur mycket jag vill =) Dock finns det ingen lampa på skrivbordet så går inte att sitta här på kvällen...
Nu har jag varit här i fem dagar och gått två dagar på körskolan. Helgen spenderades hos Björn och på en strand i närheten av Åhus i söndags. Björn var så snäll så han häntade mig på flygplatsen och sen satt vi i hans trädgård och drack cider från klockan två och framåt =) Sen vart det grillning på kvällen och efter det vart jag och Adéle supertrötta så vi höll på att gå och lägga oss...klockan tio.... Men icke! Vi klampade ner till de på nedervåningen och la oss i sängen där, men sen så kom Björn med massa cider och sprit och så var festen igång igen! På söndagen var det meningen att alla skulle till stranden men det slutade med att jag och Adéle åkte iväg med hennes kompis och några till och lämnade killarna hemma. Kunde inte varit bättre väder för ett strandbesök! Låg bland sanddynerna och läste strunt i Cosmo och bara tog det lugnt.
Sen började det hårda livet. Kvart i nio igår började körskoleveckorna. Körde med en annan kille första lektionen än vad jag gjorde sist...shit vad nervös jag var! Blev massa fel och han var väl nervös han med... Men idag gick det bättre! Körde en dubbellektion med samma kille jag körde med när jag var här i..när var det..mars?... och han var toppen, tog av sig skorna och utade sig tillbaka, pratade lite i telefon och var allmänt lugn. Då gick det så mycket bättre! Var mer att få in de rätta rörelserna än att tragla HUR man ska göra =)

Nu sitter jag här i stugan och väntar på kära Adéle som är och visar ett hus, hon jobbar på en mälarfirma duktig som hon e. Ska väl läsa lite teori hade jag tänkt och sen är det middag! Blir middag i stugan idag skulle jag tro.
Har hittat ett par shorts i Eslöv som jag ska köpa imorn =)    100 spänn!

Saknar min älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback