Jaha

Okej, nu måste jag rycka upp mig och ta mig ut i solen! Det här är inte acceptabelt i Sverige, att sitta inne en sådan fin dag! Kom igen nu!!!
Jag har dragit mig upp vid halv tio och upptäckt att Fredrik var inte i sängen!!! Adéle ringde och då var han inte där.. men hans mobil å sånt var kvar..pallrade mig upp, kikade ut i vardagsrummet och fann honom i ffåtöljen tittandes på tv... drog honom med mig in igen, han ville tydligen inte störa sovande mig, och gosade lite till innan han skulle hemåt. Sen var jag all alone. Käkade frukost och såg klart de två sista avsnitt Veronica Mars jag hade kvar att se på min iPod. Nu måste jag fylla på igen. Det jobbiga är att jag endast kan fylla på hos Fredrik.. och oftast glömmer vi det. Men nu ska jag komma ihåg!

Ska köpa lite studentpresenter idag, för imorn tar Niklas och Markus studenten! Och Rebecka kommer hem!!!!!!!!! Har saknat henne så sjukt mycket! Så nu ska jag äntligen få se P.S I love you, den ska vi se tillsammans, och så ska jag få krama henne!!! =) Lyckan är total!
Så imorn blir en toppendag!

Var och fyllde i min tatuering igår, det är kul att plåga sig själv två ggr nämligen tycker jag... Sen var jag ute och gick med Hector och sen hade jag konsert, kanske min sista...

Nu: ut i solen!


Välkommen hem sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback