Hej å hå

Vet inte hur många gånger jag har sagt det nu, men mycket är det just nu. Idag åker jag ner till Skåne, kommer hem på onsdag kväll typ. Ska jobba igen på torsdag å så får vi se när jag e ledig igen...
Fredrik var ute på landet torsdag-lördag (jag fick ledigt fredagen=D ) så vi satt på stranden hela fredagen å spelade alfapet (jag vann!!!) å sen åt vi supergod spagetti o köttfärssås och såg på Rush Hour 3 =) har velat se den men inte hittat nån att se den med, men så hade min bror den.
Sen jobbade jagh mellan 16-23.30 igår o kom hem kl 1 inatt. Min käre syster med familj var på besök så hann hälsa på dom i natten och sen åt vi alla frukost tillsammans. Har inte setts sen typ i vintras så var jättekul att äntligen få se dom, när de var här sist var jag i Skåne....

Nä, nu är jag trött på flängandet, skulle behöva sitta ner i två veckor å inte göra nåt. Min snälla chef har nog förstått det för jag fick ledig både i tisdgas och, som sagt, i fredags. I tisdags förlyttade jag mig mellan solstolen och sängen, läsandes hela tiden, och fredagen spenderade ju jag och Fredrik på stranden.

Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: zara

maila mig ang smycken istället. zara[email protected]

2008-07-07 @ 21:12:57
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback