Jag vill inte träna idag...

Nu är allt som "vanligt" igen, vad man nu kan definiera som vanligt...bror min har börjat skolan igen, folket är tillbaka på jobbet och det är folk på lunchen (mycket folk) igen. Och jag som inte har vilat färdigt!
Kollade in lagets hemsida och upptäckte att det är träning ikväll, och match på onsdag (som jag tyvärr inte kan vara med på - jag jobbar) men jag vill inte träna, har frusit hela dagen och ens tanken på att sätta på mig mjukiskläder och jogga UTOMHUS ger mig rysningar i tårna!
Men julen har ju varit okej ändå, har jobbat en del men det är väl lika bra nu när jag ska börja plugga. Och på lördag åker jag till Åre med Hanna o co! =D
Så nu får vi se hur det går, träningen är ju inte för ens halv nio...2,5 timmar kvar (men måste åka åtta och äta innan dess...suck)
Var hos Rebecka idag och mös med henne och Tesi, och Hanna och Tom var och åt lunch hos mig =) Så allt som allt har det varit en trevlig dag, min mest sociala dag på länge!
Det är bara tre(!!!) dagar kvar på jobbet, så dom ska jag väl kunna uthärda, sen är det fredag med packning, kanske en tripp till Uppsala och sen lördag så åker vi. Shit...
Skulle vilja ha en myskväll med mig själv, men har iofs haft det i flera dagar nu! Var i Skåne över nyår och då gjorde vi inte mycket mer än mös...och söp och spelade tv spel och såg på film (=mös)

Nä, nu ska jag nog gå å göra nåt vettigt, äta mat kanske??

image168
Aja, hoppas ni hade en GOD JUL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback