Första dagen i skolan!

Det gick ju bra!  Började med att ringa och kolla när jag överhuvudtaget skulle vara där. Hon i telefonen sa att jag skulle vara i grupp 6, basgrupp 3. Vilket betyder att jag går i skolan 15.15-17 3 dagar i veckan och att jag ingår i en annan grupp I denna gruppen. Det är i den gruppen vi ska lösa seminarieuppgifter osv.
I lördags letade jag som en galning efter något slags schema men kunde inte hitta någonting, så som tur var frågade jag om de. Klockan var typ kvart i nio när jag la på och jag satte mig vd datorn direkt för att kolla, för jag trodde nästan att jag kunde ta det lugnt till typ 13. Men icke!  Klockan 11.15 skulle det vara introduktion så det var bara att kasta sig mot Centralen för att ta tåget som skulle gå 9.30.
Jag hann fram till Uppsala strax efter 10 och gick upp för att skriva in mig på Stockholms Nation. (415 kronor...) Sen fick jag gå och registrera mig och till slut, när jag var klar med allt detta, kunde jag gå och köpa mitt kaffe som jag väntat på sen jag lämnat Stockholm!

Imorn så smäller det, då blir jag 20!

Kommentarer
Postat av: Huda (minns du mig? :) )

Det går ju finfint för dig, ser jag :)
Önskar dig all lycka! Grattis på födelsedan!! :D
//En vän.

2008-01-23 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback