Åre

Kl 24 inatt sitter jag på en buss med massa KTH:are på väg mot Åre. Har inte packat klart, är lite pirrig, som alltid inför resor. Plus att det är lite krångel med skolan osv, jag måste kunna registrera mig men jag är i Åre den dagen, e lite nervös över det men det löser sig nog. Mamma och pappa har sagt at de kan åka till Uppsala om det är så...
Tänk, jag ska få börja plugga! Är så glad för det!!! Längtar!
Men det hinner vi inte prata om nu.

Nu ska jag plocka ihop resten till resan, så jag får skriva mer när jag kommer hem =)

Tack du underbara pojkvän som lånade ut din iPod så jag kan se på film på bussen, älskar dig och saknar dig!!!

image76

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, vad kul! vad ska du plugga? när börjar du??
puss!

2008-01-15 @ 05:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback