En helt underbar måndag!

Igår var en superdag! (förutom att jag var tvungen att gå i skolan mellan 10-12)
Så vi hoppar över det tråkiga och går direkt på det roliga, nämligen att för första gången på flera år har jag, Anna och Lisa återförenats! Kände mig som i Mama Mia filmen, haha! Det var nämligen så att Gustav fyllde år igår, samma dag kom Lisa och Anna hit till Stockholm! Lisa ringde mig vid kanske 3 och frågade om jag skulle me å fira gustav å träffa henne. Så jag skramlade ihop lite pengar och så träffades vi på Theos. Jag som visste att även Anna skulle komma till stan hade tänkt ringa henne, men hade glömt det i all julhast. Som tur var hade Lisa med sig hjärnan och hade ringt in Anna!
Och hej va d gick! Jag hade råd med en cider, och fick låna till en från Fredrik, sen köpte Anna en shotbricka till oss tjejer att dela på = 2 shotar var.... ojojoj! Kvällen var i det galnaste laget, men det var så himla roligt att vara vi tre igen så jag brydde mig inte om resten!

 




Idag har jag varit på stan i stort sett hela dagen, förutom de 3 timmar jag var hemma och köpte mat till lägenheten och åt lunch... somnade framför Project Runway och sen var jag iväg igen och shoppade med mamma, vi gick hela Odengatan från och med Stadsbibilioteket, och på den "snutten" finns det en hel del roliga affärer!

När jag skulle leta upp den förra bilden hittade jag den här fina, vad vi partade Sanna o Fredrik!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God jul! :)

Postat av: Sanna

HAHA. Vilka fula bilder.

När är de ifrån? Typ 2003? :)

2009-01-06 @ 17:21:16
URL: http://sannalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback