Det var ingen som talade om för mig att det var julafton på onsdag

Suck, jag saknar all motivation i världen. Och då hjälper det inte med att man har typ tusen saker att göra: köpa julklappar, plugga, anmäla sig till uppkörning, och saker man BORDE (älskar det ordet) göra: skriva CV, plugga mer, sova... Det osm kan vara en liten motivation i pluggvärlden är att jag har en av de bästa föreläsarna och det är ju alltid något!
Köpte mammas och pappas julklapp idag så nu är det bara bror mins kvar. vet att han har köpt till mig, och vad, för jag hittade något på Carlings (ska inte säga vad det var) och det är ju alltid roligare att få nåt man vill ha =) Har svårt att hitta nåt till honom, så ska ta en runda imorn med.

Harry is in tha city! Hon föreslog öl, mitt svar blir att det skulle bli nåt ställe där de skänker ut ölen... vilket de inte gör (nähä?!) så fick bli kladdkaka hos henne istället =)

Tips Tips Tips till alla: måla aldrig naglarna när ni bloggar! Tips tips tips!

Imorgon är det fredag, sen har vi, 1,2,3,4 och en halv dag, sen är det julafton! Går i skolan 22 och 29e, sen har jag lov!

Nä, nu ska jag sova, somnar snart på datorn



Min skyddsängel från Eslöv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback