Det har varit jul

Japp det har det, och vilken trevlig jul det blev!

Julafton var lugn, hemma med familjen och Carina, katten fick också vara med eftersom Olle inte kom (stor Lanser).
Efter det har dagarna bara flutit på, hela juldagen låg jag i soffan och mös, såg på filmer och läste, medan de andra var och hämtade Pontus nya säng. På kvällen träffade jag Lisa och bytte julklappar - jag fick en superfin nessecär från MakeUpStore, hade tipsat henne om att jag behövde en ny och större, och hon fick svarta martiniglas =)
På juldagen kom Hanna till mig, efter att jag ännu en gång försökt köpa jeans på rea - det är lönlöst. Så vi gav upp och gick istället hem till mamma o pappa o såg på tv, åt middag och hade det trevligt, innan vi åkte hem till våra hem.

Igår var vi på Barkarby Outlet jag, pappa o Pontus och jag fick till slut tag på ett par jeans! Halvhöga grå Filippa K jeans =) 350 spänn!!! Halva outletpriset!!! Helt galet!
På kvällen var det dags att få träffa Lisas kille Eric och festa lite. Anna kom till mig för att spela lite tv-spel, men det blidde inget sånt, vi åt pizza och såg på Spiderman 3 istället, innan vi traskade iväg till Lisa. Hon har gjort ett kap, en riktigt trevlig kille att hålla fast vid och vi hade en toppenkväll!





Eftersom det bara var jag som bor i Stockholm (för tillfället) och vi hamnade på söder, där jag aldrig går ut, hade ingen av oss någon aning om var vi skulle ta vägen, så efter att ha suttit på Scandic vid Medis började vi gå mot Centralen och alltså förbi slottet - varav bilderna.
Precis när Erik ska ta kort på oss tjejer ser vi att det börjar springa soldater (alltså slottsvakterna) ner för trappan och det visade sig att det var två puckon som står och kissar där! De fick sig några förmaningar och gick sedan därfrån, fy er pojkar!

Här är även lite galna bilder från i måndags när vi tre tjejer var ute tillsammans för första gången på flera år:

Anna och Lisa


Jag, Adde, Lisa o Anna


Anna o Lisa

Nu ska jag snart iväg och träffa ännu en gammal alvikare, Rebecka är nämligen i stan! Kvällen ska sedan spenderas med Anna och vi ska se på film hemma hos mig =) Hon har inte sett "I am legend" eller "The Dark Night"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback