Back to school

Idag började kursen Kriminalpolitik, ska nog bli spännande, handlar mycker om polisen och så =) Blir allt mer intresserad och sugen på att läsa till polis, var inne på hemsidan förra veckan i studiesyfte inför tentan och var ju tvungen att kolla "sök till polisen" sidan....
Det visade sig att det var vår flummigaste föreläsare som skulle vara kursansvarig, om jag säger att han är filosofilärare på gymnasiet kanske det räcker. ;-) Det vart en del utsvävningar, men det var ju lugnt.  En annan kille som ska föreläsa verkar bra, har koll på det här med polisen ska prata lite om SÄPO och sånt också. Spännnande =)

Min granne har skaffat Guitar Hero World Tour - sånt som innehåller alla instrument... - och detta leder till att det från kl 13 - 16 i lördags lät som att det bodde en dinosaurie ovanför mig, och vid tio PÅ MORGONEN igår hade dinosauriern vaknat. Vid halv elva gick jag upp och sa att det låter som att det bor elefanter ovanför mig... Jag bad honom sänka, och troligen spelade han bara gitarren sen.
Grannen bredvid honom hade dörren öppen så frågade henne om inte hon hör musiken: JODÅ! Men hon var med mig i att jag skulle säga till, hon brukar själv knacka på sa hon.
Att såna människor inte förstår! Får några månader sen sa jag till honom, för då kunde jag höra Unforgiven 3 - hela sången- ner till mig, och då hade han stått i duschen.... I lördags var det Leaving on a prayer (heter den så?) med Bon Jovi... Jag skyller på att han har bott i villa - no offence till alla villaboende - och aldrig lärt sig hur bra det låter ner i lägenheter....

På onsdag är det KRÄMs (Kriminologiska Ämnesrådet) julfest =) Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback