Back to school

Nu har jag varit hemma i nästan två veckor och börjar känna att jag börjar få kläm på det här med stadslivet igen. Var lite trött på landslivet dessutom.
Åkte hem 080808, tänkte undersöka vad det var för grej de hade planerat nere på Stureplan. Men vilken miss! Själva idén är ju en jättebra idé men att sätta det i verket vart ju ett enda kaos! Snacka om för liten yta att ha så mycket folk på för liten plats.



Så vi sket i det och gick på Debaser Medis istället. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om stället men goda drinkar hade dom iaf! Min nya favvodrink är numera hallonmojito!
Sen fick jag till slut äntligen sova med min älskling igen =)

De resterande veckorna och dagarna fram till nu har jag bara slappat, undvikit människor och folkmassor och pluggat... Beslutade mig efter mycket om och men för att göra omtentan på min kurs jag läste i våras. Och guu va tråkigt det är att plugga!!! Men då har man iaf en anledning till att sitta hemma och uggla.
Okej, jag har inte bara suttit hemma och pluggat, såå tråkig är jag inte. Jag har gjort massa kul!
Dagen efter 080808 var jag och brorsan på Winnerbäck! Grymt!!! är ett av de många positiva adjektiv jag skulle kunna beskriva det som.

Och för första gången fick jag dricka laglig öl med min bror, den lilla mannen har ju fyllt 18!

Sen hade Rami 25-årsfest så festat har jag minsann gjort!
     
 

Lisa var ju hemma från Norge så fick träffa henne också =)

På tisdag börjar skolan och på onsdag har jag omtenta så detta är de sista mysiga dagarna och de ska jag ta vara på! På lördag ska vi på kräftskiva på landet och resten av dagarna ska jag bara plugga och slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback