Valborg

Så var den 30 mars i år igen, och denna sprit/öl/vin-omryktade dag... men i år - ingen fylla för mig! har druckit två glas vin i lugn och ro, mycket trevligt har det varit =)
Hanna kom hit och åt middag med mig, mamma och pappa, drack cider i fint drinkglas - så lite fest var det alltid! - och mamma lagade maten och jag stod för efterrätten --> GINO!!! =) lovely!
(för dom som inte vet är det frukt med vit choklad som man ställer in i ugnen så chokladen smälter och sen har man glass till)
Både jag och Hanna var sega så Hanna gick väl hem vid tio, jag följde henne till tunnelbanan förbi alla klungor av folk, det är sjukt så mycket folk som vill gå ner i Rålis en regnig, kall Valborg! Själv såg jag brasan innan den tändes, det är väl alltid nåt.

Imorn bär det av till landet, så lite fina bilder där ifrån kommer nästa vecka =) Idag blir det inga för jag orkar inte koppla in kameran...(lat? javisst!)
Bara 4 dagar kvar på jobbet, det ska jag väl ändå stå ut med? Allt är upp och ner, jag ställde upp på att jobba i söndags - extra pengar- och igår - mer dricks! - men nu räcker det. Så jag är ledig imorn och fredag och får vara på lande i hela 4 dagar!!! Åker till Skåne nästa lördag i 2,5 veckor så ska bli skönt att få komma dit innan jag sticker.
Tänk, 2,5 veckor, det är ganska länge. Jag och Adéle kom på att det var ju typ som vårt konfa läger, det var ju där vi träffades, och detvar lång tid, eller?? inte i huvudet iaf. Men den här tiden kommer gå...ja..hurdå? ska ju plugga körkort, åka till tyskland, mysa med Adéle, köra bil, supa med Adéle, ha halkörning, leka med Adéle, ha teoriprov..ja, massa saker! =) åååhhh vad roligt det ska bli!
Men kommer sakna min älskling....=( Sitter och väntar och ser om han kommer komma till mig inatt, men ska nog gå och lägga mej nu så får han ringa och väcka mej. Annars ses vi inte för ens måndagkväll...
Ska se till att hinna gå och äta på restaurang nästa vecka så vi får lite tid innan jag åker.

image246

Kommentarer
Postat av: Sanna-Banana

Åh så söta ni är :)

Saknar dig bruden!
Var ovanligt länge sen.
Får ses snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback