Update

Nu är veckan snart slut, men har en jobbdag kvar...Imorn ska jag jobba ihop med en ny tjej som ska jobba kvällar, hon är lika gammal som mig och verkade riktigt gullig, hann inte prata med henne när hon var på besök hos oss men hon såg så gullig ut så det blir nog toppen! Är dock glad att jag har Ania på jobbet, henne kan jag prata med under luncherna och efter när vi städar. Synd bara att hon inte jobbar kvällar, skulle vara superkul!
Igår var jag ju ledig under kvällen och efter att vi(jag, mamma å pappa) ändrade planerna på att åka till landet - det skulle regna - så åt jag mumsig middag hemma och sen mötte jag upp Johanna o co som firade Johannas födelsedag! Hon fyller år på måndag så var lite tidig firning. Men eftersom jag inte har så mycke pengar blev det bara en drink med dom och lite prat, sen skulle de mot Stureplan och det klarar INTE min ekonomi just nu, får ju inte lön förns den 25 oktober, lämnade in mina jobbtider igår. Blir nog en hel del...
Så jag och Elin bestämde oss för att röra oss åt annat håll, hennes ekonomi höll inte heller, och åkte till Fredrik som var på rockklubben Medusa i Gamla Stan. Tydligen passar jag VERKLIGEN inte in där, e ju egentligen popare enligt en full Fredrik (även en nykter Fredrik ibland), ledsen älskling, men måste få klaga lite. Jag är ingen popare, har aldrig varit popare och kommer inte bli nån opoare. Fråga mina poparvänner, dom kommer hålla med, vad säger du Hanna? (du kanske inte klassar dig som riktig popare, men du har iaf koll) Eller Diana, vad säger du?Lyssnar inte ens på sån musik! Skulle väl vara
Kent, men hur mycke lyssnar jag på det? För tillfället blandar jag på min iPod men det blir mycke Lifehouse och Dave Mathews Band. Ska väl införskaffa Winnerbäcks nya skiva, men det är ett senare projekt. Precis så lagom och skön musik jag vill ha.
image143www.ginza.se


Ikväll blir då en hemmakväll med kantarellmacka, biff med kantarellsås och äppelkaka (som jag snart ska ta ut ur ugnen). Sen blir det film eller Stockholmsspelet.
Hoppas du får en bra utekväll älskling, ska tänka på dej

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, det har du väldigt rätt i;) jag skulle inte klassa dig som poppare. Jag var och kollade in Vänner och Bekanta för ett par veckor sedan( Hannas gamla inneställe) och jag kan säga att DÄR fanns det poppare! De har en alldeles egen stil haha. Be fredrik gå dit någon gång, det ligger bara en bit ifrån Medusa, så kommer han nog bli tyst ett tag;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback