Sommaren 2007

Har haft en supermysig sommar, det måste jag erkänna, eller snarae tala om för alla!
Satt och tittade på bilderna Hanna har tagit, och blev riktigt glad när jag såg dom! Från jobbet, myskvällarna från landet hos antingen mig eller Hanna. Hanna som fyllde 20, killarna på Ljusterö som inte fattar vinkar, men som var gulliga ändå...Festen på Ljusterö, kvällen på Monday Bar, när Fredrik kom hem från Cypern, när jag åkte till Holland, har haft en supersommar! Under sommaren verkade det bara som att jag jobbade och jobbade, men nu i efterhand, tänk vad mycke kul jag hann med! Fick ju ha min Hanna hos mig varje dag, i stort sett...
image122
En höjdpunkt under sommaren, Hanna fyllde 20 och jag o Niklas bstämde oss för att fira henne på morgonen (vår morgon=10.30 typ när hennes morgon är kl. 9) men vi dök upp  med te, kakor, blommor och jag tod med min present: ett armband och örhängen som jag gjort själv. Niklas gav sin present sen: ett fint rosa nagellack och en bordsdammsugare i form av en nyckelpiga!
image123
Hon fyllde ju år på en onsdag så det var band på jobbet. Kalle och Jerker spelade och vi alla sjöng för henne så hon fick tårar i ögonen. Gullet! Sen var det fullt upp på kvällen.image124
Sen tog vi med oss Daniel hem och så satt vi hos mig och drack rosévin, åt tårta och firade Hanna.
image136
Käre Niklas var med och firade!


image125
På väg ut till landet hittade jag och Hanna dessa sötnosar. De verkade inte ha någonstans att bo och jag är fortfarande orolig över dem...

image126
Tänk vilken trevlig sommare vi hade med dessa två
image127
Vilket gäng!
image128
En myskväll hos Hanna
image129
Denice o Jesper hemma hos Hanna
image130
image131
image132
image133
Det är kul att åka båt
image134
Underbara landet
image135
Underbara Fermsholmen


image137
Måste säga att denna bild är klockren!


Nu ska jag laga mat

Kommentarer
Postat av: diana

Bara så helt underbar bild! :D

2007-09-18 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback