En låång natt

Är fortfarande trött efter nattens arbete. Från klockan 17.30 - 03.30 höll jag igång och fixade på jobbet. Som tur var slapp jag ha matbeställningar från ca 22, eftersom inga satte sig vid mina bord =) Det var inte så många som beställde mat heller för den delen, och de som beställde dricka gjorde det i baren, smarta som de var.
Själv lullade jag bara runt, tittade på folk som dansade, drack min juicedrink som vår käre bartender gjorde till mej, dansade lite, köpte cigaretter till en av stammisarna i vår cigarettmaskin... alltså, det fanns inte så mycket för mig att gör, och ändå fick jag stanna till halv fyra. Segt segt segt.
Som tur var slapp jag betala en taxi för att komma hem, bartendern skjutsade mig hem och jag slängde på mig mjukisar, linne och tjocktröja och sen gick jag mot dörren igen. Gick upp till Fridhemsplan och tog en taxi till Fredrik,hade ingen lust att sova ensam efter en sån natt. Som tur var släppte han in mig och jag fick sova med en arm runt mig =)

Vaknade runt nio av att Fredrik skulle till jobbet, pallrade mig hem och sov vidare till 14, sen dess har jag inte gjort något vettigt, förutom när jag pallrade migut och köpte frimärken, och när jag plockade lite hemma... Satte mig vid datorn för att uppdatera mig lite och hittade ett roligt test på en sida, som jag tänkte dela med mig av:
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött och seg
Favoritgodis: Har en svaghet för choklad, och naturgodis
Är det nåt du absolut inte äter: Nope, äter det mesta, men det finns saker jag HELST INTE äter, typ stuvade makaroner
Kläder just nu: Mina Student 2007 - mjukisbyxor och BjörnBorg-tjocktröjan min bror fick i födelsedagspresent men inte kunde ha, så jag fick den!
Musik just nu:
Lyssnade på Dave Mathews Band och Lifehouse för en stund sen när jag var ute och köpte frimärken, det är bra musik på en seg söndag
Sommarplaner: är ju ett bra tag kvar till sommaren, men jobba och kanske utomlands med pojken min
Hur många kuddar sover du med: Har två, men en brukar vara upptagen
Favoritväder: Höstväder/vårväder på landet, lite halvfuktigt och lagom varmt
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska, men klan vara nattmänniska när jag vill och behöver
Sparare eller slösare: både och, slösar när jag kan
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, men vet inte riktigt om det var en sån där riktig kärlek...
Tror du på mirakel: nä, men ödet
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3,beror ju på mannen också
Bio eller promenad: Bio, älskar ju film!
Stjärntecken? Vattuman
Rädd för insekter? Inte rädd, men har de helst inte på mig
Största svaghet: Har svårt att säga nej
Det här är jag bra på: Att vara glad, folk blir ofta förvånade över att jag kan vara så glad så ofta
Chips, morötter eller godis: Godis godis godis (och så lite morötter med dip)
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Har ju en blogg, men har skrivit mycket dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ska tatuera mig när jag får lön, och har piercing i naveln
Stökigt eller välstädat? Har det tyvärr stökigt, har inte tid att städa i veckorna och just idag var jag för trött
Är du rädd för blod? Njae, inte mitt eget i alla fall...
Saltar du på maten? Nej, men pommes fritsen
Gillar du att sjunga? Kan vara kul
Anser du att du är stark? Japp, är stolt över mina muskler!
Brukar du sola? Inte solarium,är ju känslig för solen, tål den inte
Vad gör du om du får hicka? Hickar färdigt
Kaffe, te eller inget? Te!

Någon som vill berätta liknande för mig?



Imorgon fyller pappa år, jag ska till doktorn och så ska jag tvätta =)
Men ska bli kul att ha lite fest!

                                   Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Diana

jag kan jag kan! Haha, har suttit och läst din blogg på jobbet. Känns så trevligt på något sätt. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback