Fullpris i baren

Stod i baren i tio minuter, lisa hade fått beställa, alla andra hade fått beställa, bartendern hade sett mig och tittat på mig flera gånger. Men betyder det att JAG får beställa??? NEJ! Så när jag skulle beställa var ju Happy Hour såklart slut! Skulle tagit mitt egna skämt-råd och dragit ner toppen bara en liiiten bit (Jag skooojar Fredrik! Lovar!) Uttryckte min ilska genom att berätta för Lisa liiite väl högt att den skiten inte hade tagit min beställning i tid å på så sätt hade jag fått betala dubbelt så mycket! Alltså gick mycket av mina pengar åt... Men detta ledde till attt så fort jag ens visade mig i baren så kom bartendern fram och frågade vad jag ville ha. En liten dum pojke, stackaren. Tatueringen var väl till för att han skulle seee lite tuffare ut.
Men kvällen blev efter omständigheterna riktigt bra, Lisas fångst visade sig vara en riktigt schysst typ och vi hade riktigt kul. =)
Resan hem.. den var inte alls lika kul.
1. Missade en buss pga att jag tittade på fel time-table. Tittade på måndag - fredag SÅKLART!
2. Missade en till buss för att jag inte gick ut och titttade när nästa gick.
3. Gick med Lisa och Neil till centralen - tunnelbanan har slutat gå....
4. Gick ner för att ta 197 lr 91.
5. 197 åker precis förbi när vi kommer ner för trappan och 91:an kommer inte.
6. Tacka gudarna för Lisas wappande telefon, denna ledde oss till en buss som tog oss till Fridhemsplan och hem till min säng! Haleluja! Sov med tjockt täcke och filt och när jag vaknade höll jag på att dö av värmeslag!

Jobbat idag, inte så kul när man är Cecilia"bakis". Ni vet, så där trött fast ingen huvudvärk lr spykänslor. Men dagen gick bra trots att Mr. Pucko var där mesta delen av dagen.

Har inte fått prata med min älskling idag och nu har han gått och lagt sig den sjuklingen =(

Sov gott älskling

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA tjenare!!
klart jag ska det... men de hoppas jag faaaan inte!!!!
allt bra?
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback