En lyckad helg

Fredag - lyckad
Lördag - lyckad
Söndag...hm...gå upp tidigt, somna om, jobba, men sluta tidigt (21) - okej, halv lyckad

I lördags blev det Förortsungar = glad i hjärtat, och Djävulen bär Prada - enligt Rebecka ledsen i hjärtat. Och jag håller med, en stund blev man det.
image149
image150
Efter dessa filmer var vi så trötta så gick och la oss å prata skit en stund innan vi somnade, en perfekt lördag!

Nu ska jag springa iväg på flöjtlektion, har ingen lust att lämna hemmet ikväll men måste på både flöjt och sen träning, suck.. jag som bara vill ligga i min säng å se på dålig tv!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, det var en enkel svart polo. Jag har alltid tyckt att det är lite snyggt till uppsatt. Men det är ju inne nu med att ha korta klänningar i mjukt tyg med långa armar och polokrage. Stolt över att vara blek!! haha ;)

Postat av: Diana

men du, bävar du för polomodet? trodde att du gillade polos. Fast på något sätt känner jag mig mer utsatt i en polo än i en vanlig tröja. Kanske för att tankarna för mig till Jessica Albas heltäckande hjältedräkt i Fantastic Four. Sitter en polo bra är det ett väldigt sensuellt plagg, lite som en snyggt skuren klänning.. jaja, jag har skumma tankar. Ha det bra! puss

2007-10-11 @ 16:35:59
URL: http://eleonorasmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback