Tack Pillan


Tack Pillan!

För alla som inte kan läsa hennes trevliga blogg så lägger jag upp samma låt som hon gjorde på sin, den var ju helt underbar! Ungefär samma sorts musik som jag lyssnar på på väg till och från jobbet, lite likt Lifehouse och Jimmy Eat World. Och för att inte nämna Fall Out Boy, eller Avril Lavignes When you're gone.
Varsågoda å lyssna.

Idag var en bra dag och efter jobbet fick jag smaka en ny Xider och sen fick jag testa öl för att lära mig. Jag lärde mig:
- Hobgoblin är inte gott
- HB är gott, men inte min sorts öl
- Bit Burger är god!!! (Passar till fisk)
- Spendrups är skitöl (visste jag iofs innan också)
- Veteöl är inte gott, för sött för min smak

Nästa vecka gäller:
- Krusovic
- New Sweden
- Starobrno
- New Castle (har jag ju druckit innan men visst)
Och sen har vi alla flasköl! Så det lär bli en hel del testande framöver.

Nu ska jag läsa om Marxismen, imorn är det muntliga provet och efter det kommer mitt liv vara 1000 ggr bättre!!! Ska till Fredrik efter och fira lite tror jag, köpa med mig frukost å så. Åker ju till Umeå imornkväll - och jag köpte presenter idag =D

Aja, önska mig lycka till

Igår sa en man prosit till mig när jag nös på tunnelbanan, sånt gör mig lite glad, att man kan säga prosit til en främmande människa, sånt händer inte ofta.

image162
Fick mina studentbilder på papper igår, nu ska jag fixa mitt album

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken fin bild på dig. Saknar skolan och det livet. Lite svårt att hålla kontakten med alla nu. Lycka till med religionen!!

pusspuss

Postat av: Lakritztrollet

Eftersom jag scrollade ner och läste mer i din blogg
(när jag ändå hittade den) så kan jag tipsa om att Sort Guld (Carslberg) är ett helt ok öl att börja med. :p

2008-01-13 @ 12:47:30
URL: http://lakritztrollet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback