EM!

Okej, jag är inte så fotbollsintresserad, och pratade mest under slutet av kvällens match, men en sak är säker: jag hade varit väldigt besviken om vi inte hade tagit oss till EM - mot Lettland lixom...


Det finns snälla människor på mitt jobb trots allt. Idag slapp jag stressa tillbaka från spanskakursen till jobbet, en god själ tyckte att jag kunde få vara ledig ikväll. Jag fick välja (en annan tyckte att så är schemat, då ska jag jobba då) men jag behöver inte pengarna sådär förfärligt mycket, bor ju fortfarande hemma, och en ledig och lugn kväll med religionsboken i knät var kanske precis vad jag behövde. Fattades bara att Fredrik var här så skulle kvällen vara komplett! (Men fick ju sova med honom igår så...=) )

På fredag bär det av till Umeå för att fira Idas 6-årsdag =) ska bli riktigt trevligt, träffa syrran, systerdöttrarna, mattias och alla hundar - och säkert massa släkt från syrrans sida. Alltid lika trevligt.

Dålig tajming har jag dock i mitt liv, för varje gång jag åker bort lyckas jag tajma det med Fredriks lediga helger (förutom den förra lediga helgen som bara var vår! iaf lördagen)
Men vi klarar det, vi klarar det mesta =)

Igår fick jag vara med och uppvakta ett par som firade sin 1-års brölopsdag =) De hade bokat bord hos oss och jag var den som fick ta hand om dom. Ett ungt par med en liten söt son som såg så förälskade ut. Jag blir så glad när jag tänker på sånt, så vill jag också ha det en dag. De hade blommor och killen hade varit där innan och fixat med tårta och att de skulle få lite mousserande. Vi fixade med tomtebloss och grejer och så gick vi ut, jag och en annan, till dom, och tjejen lev så glad och jag fick typ ta 500 bilder. Jag vill oxå!

Spanskakursen är över, nu blir mina onsdagar lite lättare och på fredag har jag mitt muntliga prov, så nästa vecka kommer ni få se en mycket lättare Cecilia!
Snart är det lön, och då kanske det blir en liten tatoo, vem vet...

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja!!! Tatuering!! :D Fin nyckelpiga också! Jag är nog lite avis på dig och fredrik..ni är iallafall i samma del av landet. Saknar peppe!! haha, försöker sprida min deppighet så gott det går. Fast han gav mig en ring för inte så länge sen, från pilgrim:)och det är inte helt fel. Innan hade jag hans skor på mitt rum så att det skulle kännas som att han skulle gå in genom dörren snart..japp, jag börjar nog bli lite knasig. och lite skrivsjuk..behöver festa eller nått, göra något annat än jobba och rida..tihi Ha det bra!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback