Livet leker!

PROVEN ÄR ÖVER!!!

Jag mår så bra nu så det finns inte, men kommer antagligen bli förkyld nu (känner att d smyger sig på) för nu tar jag det lugnt, slutade vid tolv idag och sen har jag möte i kyrkan 16.00 å sen flöjt 17.50 så sist men inte minst träning 19.30! Vilken dag! Skönt att jag slapp sluta 15 som jag trodde.
Skulle ha Linné/fojo (forskning/journalistik) dag och skulle dela upp oss i grupper, alla ettor, tvåor o treor. Eftersom det inte brukar vara så mycke folk där så slutade det med att våran grupp bestod av mej, Hanna, Diana, Mickan o en tjej från ettan som hette Emma. Hon var riktigt trevlig å gullig å verkade inte tycka d va jobbigt tat umgås me ett gäng treor i mågra timmar.
Vi satte oss på fåfängan för att måla växter, vilken var uppgiften. Jag målade en styvmorsviol och en nyckelpiga o lite gräs.

Men nu e jag hemma å jag ska inte göra NÅGONTING! ska spela lite Sims kanske, å se lite på film, å kanske ligga i min säng å slumra.. man hinner en hel del mellan 13.00 och 15.50.

Igår va en mysig kväll, lagade mat tillsammans å så köpte han Ben & Jerrys glass i smyyyg! Så jag fick en glad överrasking när vi satte oss och tittade på CSI NY =)
image78
 MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Jag testade en 5-dagars detoxkur för att rensa kroppen på slaggprodukter.
Började med att dricka varmt vatten med mycket pressad citron och 1 glas vatten med linfrön på morgonen.
Sen kunde en dag se ut följande:
Frukost: smoothie med mycket C-vitamin.
Mellanmål: vatten och grönsaksstavar
Lunch: Vattenbaserad grönsakssoppa, broccoli, solrosfrön, vittamintillskott, solrosfrön.
Mellanmål: Någon grönsak och örte
Middag: Linser. Sallad med blandade grönsaker. Dressing på citronjuice och olivolja. Grönsaksbuljong.
Före läggdags:
1 matsked malda linfrön i ett glas vatten
Drick mycket vatten och börja ladda med mer och mer proteiner på slutet.
Du kan ju alltid söka på internet efter detoxkurer.

Postat av: Pernilla

Sköning där :)
Ses den 7!

2007-05-31 @ 13:42:24
URL: http://pernillas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback