För mycket ledigt, om man får säga så?

Nu har jag haft ledigt i fem dagar och idag har jag endast varit på studiebesök med Mickan. Sen åkte jag hem, åt upp resten av rababerpajen jag bakade igår sen traskade jag ut till Daglivs för att köpa bakateraljer till mina bröd jag skulle baka.
Kom hem igen och satte igång, och när degen jäste slänge jag i mej lite spagetti å köttfärssås som jag hittade i kylen.
Nu sitter jag å väntar på att de ska svalna mina fina bullar =)

Vanligtvis brukar jag inte baka, men efter att ha hittat rabarber i trappuppgången, som man fick ta, fick jag värsta baknojan! Har väl haft ledigt i för många dagar och bakådran i mig vaknade till liv. Som Gustav sa:"Förbereder du dig för ett liv som hemmafru?" Nja, jag ska ju inte li hemmafru, men det kan vara bra att kunna sånt.

Nu ska jag skriva klart mitt svenska arbete som jag har grämt mej för i flera dagar...hata! Men snart e skolan slut, men har två fysikprov kvar...ett på torsda...

image74
Min var dock inte sådär fin, men god =)

image75
Mina fina bröd!

Kommentarer
Postat av: Hanna

husmor cissi! det är KUL att baka! :D

2007-05-22 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback