3 maj - 4 dagar kvar!

Nu är det bara 4 dagar kvar till vår studentskiva!!! Fatta hur fort det går!
Har samhällsprov imorn och ska lämna in projektarbetsprocessrapporten... SUCK! Trött!
Men får iaf fira kvällen med att gå på Elins skiva! =)

Har shoppat rött nagellack till min klänning som jag ska ha på söndag på Rebeckas skiva! Lycka! Det är så fint: Los Angeles Nummer 74 från Mavala!

http://www.accessora.se/Produktfoton/Mavala/Mavala_Mini-red300.jpg

Typ sådär rött! =)

Nu ska jag återgå till att skriva klart min rapport, skulle bara visa hur fint det var!

Jag är en liten fegis som inte vågar säga allt jag skulle vilja

Kommentarer
Postat av: Mjuk

Vi ses på skivan! Undra vad man ska ha på sig? Hum, ha en toppenhelg så länge, och ladda ordentligt så vi kan göra Brittan-dansen ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback