1 maj

Nu är våren här på riktigt, vi har lämnat april och förhoppningsvis april-vädret. Var på landet i helgen, med avbrott för Gustavs skiva i söndags, och det var inte varmt- inte maj-väder!
Men nu är jag hemma ogen, för att stanna. Kommer inte kunna åka ut till landet för än möjligen nästa helg, för nu är det mycke på g: Elins skiva på fredag, jobba på Spring Cross på lördag, Rebeckas skiva på söndag och min egen på måndag... Hur ska jag orka?
Det undrar jag med...

Hade iaf en mysig helg på lanet och jag och Hannah snackade skit och mös =) Hann inte träffas jättemycket då hon provjobbade på restaurangen och jag var borta halva söndagen.

Söndagen var iaf toppen! Åkte till golfbanan vid tio och städade >>> tjänade 100 spänn! (RIK!!!) dessa skulle dock spenderas under kvällens gång.
Hade hört mej för om busstider med Lisa och 16.41 gick den från fastlandet. Var hemma typ tio i sex och la mig i badet typ 18.17 (säger vi) efter att ha plockat fram vad jag skulle ha med mig/på mig...
Klev upp ur badet 18:40 typ efter att ha lagt en anisktsmask och bara gottat mej i det varma vattnet.
kvart i sju ringer Lina och informerar om att eftersläppet till Gustavs och Stefans skiva är kl. nio, tur för jag trodde elva..
7 minuter  över sju typ ringer Lisa och frågar desperat efter smycken! Hon ska på middan, och kommer ner till mej för att låna smycken. Klädd i t-shirt och shorts lånar jag ut smycken och Lisa frågar om jag vill komma på middagen, fanns tydligen folk som inte kunde komma...
Så upp till mig och som tur var visste jag vad jag skulle ha på mig så snabbt på med kläderna och sminket, som tur var hade jag hunnit torka håret! Så trampar vi upp till Grabbarnas, 100 meter (max) från mej. Slapp tänka på middag iaf =)

Sitter och minglar runt och träffar folk man inte träffat på länge, däribland Julia T. och hennes kille(/fästman måste man väl säga om man är förlovad?) =)
Vid halv ett bär färden av mot Undici och Johan B's skiva. Blir taxi dit och jag får skänka bort mina sista 20 kronor! (=garderobspengarna....) Lyckas smöra till mej dom sen av Pontus, som satt bredvid mig i taxin ;-)

Har en superrolig kväll och dansar med Sebbe och Emil och Johanna och Lina och Lisa och massa fler =) men vad efter två nån gång vill F dra så åker hem, och vaknar vid tio nästa dag, väckt...
Gör inget fram tills typ tolv då han drar hem och jag börjar planera återfärden till landet.
Tar ett tåg 14.35 och väl framme möter Hanna och mamma mig och båtfärden är blåsig och kall.Kalla april =(
En mysig Valborg med Hanna i hennes hus med middag och brasa (i den öppna spisen endast) och Malins hembakta rabarberpaj! Lägger mig tidigt, och vaknar tidigt =)
Väl hemma blir det en ensam kväll och ska väl gå å sova snart, fysik imorn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fästman fungerar bra ;)

2007-05-02 @ 18:12:45
Postat av: Anonym

fästman fungerar bra ;)

2007-05-02 @ 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback