Shopping och Skansen

Efter ungefär 2,5 timmars resa igår kom jag till slut hem till stan, cirka 23:00. Mamma hade hållt sig vaken så satt och pratade med henne å sen la jag mej i badet =)
Det var meningen att vi skulle gå på Skansen idag när Emelie, Mathias, pappa, Nora och Ida kom hem från landet men det blev så sent och halvbra väder så det får bli imorn. Istället shoppade vi =) Först var jag hos mamma å åt sushilunch å köpte massa saker som jag inte behöver, en ful spargris, badsalt, en ram å lite andra onödiga saker.. men sen vart d riktig shopping! En ny mascara, en klänning, tofsar, pärlor... å så Stockholmsspelet!!! =D
Nu ska vi se på Morden i Midsommer, är gaaanska trött och fruktar morgondagen, Jam Jam spelar på jobbet så det kommer vara folk överallt och fullsatt, blir trött bara jag tänker på d.



6 dagar kvar sen e du hemma! Ska på Monday Bar med Lisa å Hanna å eftersom det slutar 3 kommer det bli alldeles lagom till att du kommer hem =)
Saknar dej nåt så fruktansvärt och längtar, snart e d ju bara 5 dagar!

image106
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback