Fånig fredag

Nu har lovet börjat, thank God! Sade hejdå till Hanna efter vår pizzalunch, hon ska till Thalinad i 15 dagar (bra att veta EXAKT hur många dagar hon ska vara borta ;) )
Men jag har MIN Hanna kvar! Och henne ska jag träffa i helgen förhoppningsvis, å leka =)
Sen ska jag ringa Lina! Påminn mej om det!

Detta är iaf den första ensamma fredagen jag har haft på....måste tänka... HUR LÄNGE SOM HELST!!!
Har sett på Så ska det låta, Ya-ya-flickorna och innan det såg jag all skit man kan se på tv!

Hann iaf träffa Lisa innan hon och Gustav åker till Holland på tisdag, hoppas dom får kul =)
Fick fina födelsedagspresenter, vi träffades tillslut INTE på krogen ;-)
En skiva, extraönkan, med massa trance på =) Och örhängen och halsband, superfina!
Hon fick ett armband som jag hade gjort, och hon tyckte det var jättefint, så det var ju lyckat! (Hon sa t.o.m att man kunde tro att det var köpt! tihi!)

Sen när mamma och pappa kom hem hade dom lite överraskningar till mig... Dom hade köpt pärlor och tänger på Panduro =) Dom som jag och Lisa hade tittat på på tunnelbanan
Så nu kan jag blanda Panduro-pärlor med Pärlshoppen-pärlor och göra massa fina armband, och halsband? Måste bara köpa tråd/vajer etc, och lås!

Aja, på måndag åker jag, hoppas jag slipper sova ensam imorn, för då måste jag sova ensam i nästan en vecka...

Kommentarer
Postat av: Lina

HEEEJ FIKUUS! :)
Jag är inte så bloggig av mig längre så jag har inte sett att du har skrivit till mig.
saknar dig med! PISS

oj jag menar, PUSS

2007-02-25 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback