måndag 18.41

Sitter å lyssnar på Idol-låten - vesion Marie Picasso. FIck ju inte se finalen i fredags så får väl se på internet då. Det var ju en okej låt, ska bara lyssna på Amandas version också, men verkar vara en låt som passade Marie bättre.

Sitter och har en skön eftermiddag efter jobbet, en konstigt ställe det där, en viss mister har äöndrat sig, Ania har också märkt det. Men tillslut var dagen över och jag kunde gå hem. Tog en sväng i Kista Galleria för att se om jag kunde hitta några fler julklappar...hittade bara massa som jag själv vill ha; en kjol, en kräm, en tvål, smycken, skor...inte bra... Och hur många ska jag köpa till?? Hanna åker ju till Thailand imorn så henne får jag inte se förns efter nyår =( får försöka få till vår frukostdejt imorn, men annars får hon ha en trevlig resa, ska ringa henne iaf!

-- > Okej, låten passade Marie bättre, men kan ju bero på att Amanda har bara sina hesa röst att komma med och det hållet inte i längden, se på Sam, han åkte ju ut tillslut...

Aja, Hanna och Thailand. Hon kommer hem typ den 28:e december och den 30:e åker jag och Fredrik till Skåne. Vilket betyder att jag hinner träffa henne, men jag jobbar då också.. det är inte lätt helt enkelt. Men jag SKA klämma in henne!
Lisa var förbi på jobbet igår, trevligt trevligt =) synd att man inte hinner ses så ofta, jag har ju knappt tid för mig själv...Fast jag vet ju att Lisa är där,

Nu ska vi byta ämne. Adéle frågade just om jag vet om jag har kommit in nånstans, och nu vet jag det...
Jag har kommit in på översiktskursen i juridik i Umeå och Uppsala... Och hur gör vi nu?

image164

Kommentarer
Postat av: Diana

GRATTIS!!! Vad kul att du kom in!! :D Men Cissi, som en gymnasievän till dig måste jag säga att jag tycker du ska ta uppsala. Det är en härlig studentstad och du har inte långt hem att hälsa på familjen, och framförallt din pojkvän. Visst, dina systrar bor i umeå, men är det inte bättre att ha nära till fredrik? Personligen tycker jag det är frustrerande att behöva flyga till min pojkvän. Inget att rekommendera. Och dessutom svider det i mitt hjärta med tanke på hur mycket det bidrar till växthuseffekten. anders har påverkat mig. puss gumman, slit inte ut dig på jobbet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback