13.57 en seg tisdag

Jaha... vad händer idag?
Jag vet iaf vam som SKA hända:
1. 16.30 ska jag vara hos flöjtfröken (ska fortsätta med flöjten iaf ett halvår till,musik är bra för själen)
2. 16.50 (ungefär) ska jag träffa Fredrik så ska vi på jakt efter en bra restaurang, blir nog Helenes på St. Eriksplan. Tills dess ska jag ha bakat en äppelpaj som vi ska ha till efterrätt....
Ska bli jättemysigt, har velat fira hans födelsedag länge nu, men eftersom jag inte var hemma på hans födelsedag o sen har han bara jobbat å jobbat, så får vi inte tid förns nu.. Ledsen älsklingen min...Jag är fortfarande ledsen över att jag inte kunde vara där. Nästan lika ledsen som jag är att jag var liiite för full när du kom hem från cypern den där natten (samma natt som jag hade varit på Göta Källare).

Fick just veta att min älskling är på väg hit, så fick fixa till allt lite snabbt. Nu är klockan 14.13...

MÅSTE börja städa min bokhyllla, det här funkar inte... Så Fredrik får nog se på när jag börjar med det, det är en hel del att städa ut.

Nä nu ska jag sätta på mig lite bättre kläder, ska skriva lite mer här en annan dag.



image119

Jag o Tesi var på fika hos Rebecka i torsdags, kommer mer om det imorgon eller så. Var iaf mycke jordgubbar, te och choklad inblandat =)

Kommentarer
Postat av: Mjuk

Hej! Kul att höra från dig! Vi får ta en drink nån dag! Sköt om dig! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback