Vill oxå på Monday Bar!

Jag vill oxå festa! Jag vill oxå gå på Monday Bar grejen! MEn 1. Fanns inga biljetter 2. Jag hade inte råd att lägga ut 280kr + dricka för en kväll... Men nästa gång!

Så, nu vet du vem han e... Dock kan du inte se honom me samma ögon som jag gjorde på den tiden.
Kommer nog ingen att göra, Lisa kom ju inte ens ihåg d.
Nu är ni på samma ställe, Monday Bar grejen... som du sa igår "kändes konstigt när Gustav sa att han skulle dit"
jag: "vadårå?"
du: "asså, du å han, jag å du..."
D e väl sant kan man tänka men ändå, hur gammal va jag då...15? D e ju ett tag sen. Jag vill inte ens komma ihåg d å du vet att jag inte vill prata om d.

Köpte biljetter till Björns skiva idag iaf, ska bli kul, inte en lika tråkig måndag som det brukar vara efter lov, den här slutas iaf med en studentskiva, DEN FÖRSTA studenskivan för året!

Umeå imorn! =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Du måste ju komma på våran skiva cissi!! Tror den kan bli lite kul faktiskt även om våran klass är lite muppad.. ;)
ha det bra puss

2007-04-07 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback