Klassen i Riga 18-22 april

Imorn lämnar vi Sverige för Riga, nästan hela klassen!
Ska vara där till på söndag och besöka massa spännande platser.
Har dock inte kunnat ta in att vi åker imorn med allt skolarbete, börjar snart gråta, har ont i magen - så stressad är jag! Kom på att vi inte har equation editor här hemma så kan inte göra klart rapporten hemma...
Men imorn efter fysikprovet kommer det nog kännas lite mindre tungt på mina axlar, har ju knappt pluggat men vad kan man göra... Är så trött...

Försov mej imorse, skulle mött Emelie kl. 11.50 i skolan. 12.21 vaknar jag av att hon ringer å frågar var jag är...pinsamt... Men jag var där kl. 13 å vi satt i skolan till 15 å fixade, sen gick jag hem å pluggade fysik, som jag har gjort till nu...

Aja, ses när jag kommer hem!
Då ska jag på Emil å Isaks skiva, kul!



var på Björns skiva igår! Superkul =)
Fick sitta i fulla Björns knä, han e ju en riktigt rolig typ, kul att jag har lärt känna honom! =)

Får se till att träffa honom mer ;-)



Nu ska jag packa klart!
Kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback