Fredag-Lördag - Ska det göra såhär ont

Toppen fredagkväll!
Hittade mej en Rickard som var typ halvproffs på att dansa! Lisa hade fångat sin Fredrik genom att bara ringa och be honom komma och gå ut med oss, men var skulle vi gå? Började på Fridhems (fatta inte hur jag kunde gå dit!) för att föra lite och vänta på Fredrik.
När ham kom började vi fundera på, men kom ju på att i gymnasiekalandern ficm man ju gå 2 för 1 på theVibe, så dit gick vi =) det var där jag hitade denna Rickard.
Började i baren och Lisa var j*vligt på denna heta Fredrik, "andas" rådde jag. Så började dom pussas och dansa, och vad skulle jag göra? "Vi får gå ut på dansgolvet, så jag oxå kan hitta nån" befallde jag Fredrik, som ville dansa vid baren. Men efter lite pikar om att jag inte kunde stå där ensam med dom små pussgurkorna kom vi ut på dansgolvet, och kan ni tänka er, jag fångade en fisk i nätet på två röda!
Han stod precis vid pelaren där vi hamnade och snygg va han ju ;)
Så höll mej till honom medan dom dansade på =) Blev väl lite pussande för min del oxå *hehe*...
Tillslut kom Lisa fram till mej och sa att hon skulle dra med Fredrik, och undrade om jag också skulle dra, men jag valde att stanna med denna heting ;)
Senare hittade jag (eller hon hittade mej) en tjej i klassen och senare öven Hannas söta kompis Patrik, så hade ju alltid backup om det skulle krångla. Så jag stannade med Rickard, bestämde mej för att gå vid halv-kvart i tre, och när han inte frågade om mitt nummer frågade jag om han ville ha d ;)
Han såg lite suspekt på mej och tänkte att han kommer väl aldrig att ringa men what the heck! Men senare på bussen fick jag ett sms med "här är mitt nummer :) Rickard" hehe, fångade en fin fisk i mitt nät, serrö Pernilla! =)
Får väl se hur det där går, men fredagen var iaf supermysig!

Men du fanns i mitt huvud hela tiden...
Du svarade ju inte på mina meddelanden varken i fredags lr igår.

Igår jobbade jag som funktionär på Bellmansstafetten. Solen sken, men ibland var det lite kallt...
Fick ihop 413,50 på antflaskor/burkar! Ska delas på fyra, men det blir ju en hundring iaf!

Ska det göra såhär i mig, du är inte min och jag får göra vad jag vill, men ändå, det gjorde ont i mig igår när jag tänkte på dej och varför du inte svarar. Har du hittat nån annan, är du trött på mig eller vad? Visst, vi behöver inte höras varje dag, men när vi har gjort det i jag vet inte hur länge börjar man ju undra när du inte ens svarar på mina frågor om vad du ska göra ikväll... Men nu vet du iaf att jag har tänkt, att jag måste prata med dig, och det svarade du på iaf.
Vill ju inte gå omkring och veta att om jag strular med nån annan blir du svarit, lr vad du nu blir, när du inte ens kanske vill ha mej.

Historialäxa att skriva, och den där rapporten måste jag börja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback