Trött

Nu tar jag mitt pick och pack, antingen onsdag eller torsdag, och sticker ifrån den här skitstaden (nej, hela är inte skit) och flyr till mitt kära Skåne.
just nu känns allt bara så onödigt krångligt! Jag kan inte gå till vissa uteställen, för det "får jag inte", och det betyder att jag inte kan träffa mina kompisar om du e där, men visst, jag viker mej för din vilja! Såklart! =P

Detta har gjort mej lite trött, så får väl åka ner till Skåne om jag vill slippa allt för en stund, när du har tänkt om lite kanske.


Har haft en skitstressig vecka och det sista jag behövde var att du skulle dra upp d där, IGEN! Men det var du tydligen tvungen till så...

Hade iaf en toppenkväll igår med en himla massa trevliga handbollsmänniskor! Blev visserligen "kidnappad" när jag tänkt e gå hem, men han va ju ganska het så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback