Kan alla vara på samma ställe, svar ja!

Det var tänkt att jag skulle ha en utekväll med Håkan och hans kompisar, eller bara med Håkan. Men han och hans kompisar tyckte ju att jag skulle ha med mig lite tjejkompisar. Och självklart hade ju alla andra av mina kompisar redan planer, var för trötta eller för sjuka... Såklart! Men så fick jag tag på Lisa, som skulle till Viper med några, men fortfarande satt i Farsta, men skulle komma sen. DÅ går vi dit, för där kommer jag ha tjejkompisar!

Kom väl till Viper runt tio, och hittade Lina och Julia utanför! Yes, två kompisar! Sen ringe rjag Hannah, som visar sig vara påväg till Biljadpalatset, som jag senare lyckas få komma till Viper =) Yes, tre kompisar! Sen ringer Cornelia och säger att hon är påväg till Viper, yes, fyra kompisar! Väl inne híttar jag även några söta finlanstjejer från Tensta, som jag kände när jag gick i Tensta =) Sen kom ju även Lisa och Tess, och halva min umgängeskrets var där =D
Och tro nu inte att jag gick dit för att du skulle dit...

Dansade och hade super kul hela kvällen! Hannah var där, som jag inte träffat på länge, och Lisa, och Håkan, och du och ja, massa! Lina och Julia stack för att träffa Stefan, men sen kom Stefan dit, utan Lina! Men men, I will survive! Saknade henne bara...

Sen fick jag sällskap hem, efter att en viss person sagt att han måste prata me mej, men tänker inte prata me nån som e full, det ger en ingenting, kommer bara bli fel, får vänta till imorn.
Så fick jag som sagt sällskap hemmåt, inte in, och kanske en och annan puss, efter lite "tjat". får höras ikväll, men ska ju på Café Opera ikväll så får se...


Superkväll på Viper, tro det eller EJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback