Johanna 18

Middag 19:00 hos Johanna.

Tittade på en ö i havet innan vi verkligen fick äta och sen var det presentutdelning. Elin och min present (ett shotspel och en Passoa) kom väl till pass sen när vi ätit och ville ha lite kul! Själv fick jag istta och titta på, hår ju inte dricka nu efter piercingen... (okej, drack lite när vi va ute men ändå)Sen vid halv tolv stack vi.
På  vägen sjöng vi i rulltrappan när klockan slog om till tolv, Grattis Johanna! 
Drog till the Vibe,snacka om kö, men kul var det! Typ halva min vänskapskrets var där, Jesper, Patrik, två tjejer från alvik, Fredrik kom och skulle fira Johanna, såg Carl-Emil och träffade på Vicki. Kvällen var lyckad, även utan sprit! och fick mej en kyss oxå, av en halvtokig danskille! haha! synd att du missa den ;)

Runt fyra lämnade jag och Elin stället, när dom började spela skitmusik och jag ansåg att de andra var liiite för fulla och halvjobbiga att dansa med... Men kul hade jag!
sen ville du minsann att jag skule sova hos dej...

Väl hemma var man ju tvungen att tvätta piercingem mitt i natten och fixa, som tur var hade mina supersnälla föräldrar redan bäddat min säng som jag inte hann innan jag skulle till Johanna.

The Vibe är stället man går till om man vill träffa kul folk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback