Det där är inte jag längre, så varför?

Det där var jag för fleraår sedan, jag har lämnat det nu! Men ändå!
Men förstår inte riktigt heller, att jag skulle ta vem som helst som erbjuder sig att vara min pojkvän? Knappast, har jag dessutom motbevisat i början av sommaren...
Och nu är allt screwed up,  thanks to me!
Men det kan ju lösa sig.. förhoppningsvis.

Stod utanför mitt hus 1.05? Om vi inte var som vi var skulle jag tycka att det var sjukt gulligt, om jag inte hade sovit, och att vi är som vi är... Men vad ska jag göra? Orkar inte stänga av känslocentralen länge till, det börjar svämma över...
Har lärt mej att stänga av när det är nödvändigt, eller passande, men nu börjar det bara bli jobbigt, ljuger för mej själv och för dej, det vet jag, men ska jag erkänna? Eller är det som Lisa säger.. just nu undrar jag ju, när du säger sånna där saker...

Saknar ju dej, så är det bara!

I've been that girl to you know...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback