Toppenkväll

För att kompensera lördagens trista fest så gick jag med Lisa på Monday Bar igår kväll/natt (Göta Källare) Vart lite strul om biljetten, men det löste sej ovätnat smidigt! Festade från typ 23.45 till ca 02.35!!! Så kul! Drack Bacardi Breezer (och Stella ölet! =D), för nu va inte Kitty me doch sa att det bara är för barn ;)
Fick sällskap hem i taxin, vet att du inte vill ha mej där men, I DON'T GIVE A F*CK about that! jag var där för att träffa Lisa och dansa och supa, inte för att du va där, om du nu vill tro det, jag har faktiskt ett eget liv.
Så han vet...
Var super på g igår och hade verkligen jättekul, kompenserade verkligen lördagen, så det räckte och blev över!

Slutade ca 11.30 idag, trodde jag skulle få gå till typ fyra men ickke! Vi skrev vår projektskiss och sen gick jag och Emelie hem! Jag gick på pärlshoppen och köpte tråd och nu sitter jag här och ugglar... vad ska man ta sig till idag då? sova lite kanske... blev ju inte så mycket av den varan inatt, men det var det värt till 200%!

"Om du går av med mej här så..." Nänä! Den gubben går inte kl kvart i tre på natten!

Ni killar var, tror vi gör allt för er, men kan du tänka dej att jag kanske ville umgås med Lisa... har den tanken slagit dej att hon kanske bad mej följa me när jag sa: "ååå jag vill oxå!!!" på msn... nähä, inte d, men då har du FEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback