Beck utan M&M och chips med dip

Sitter hemma med familjen igen. Syrran och systersonen har åkt och vi ser på Beck. (Alltså, mer förklaring, jag ser på Beck utan dej, utan M&M, utan chips och dip och utan dina armar om mej)
Skulle gärna varit hos dej, men börjar så tidigt så skulle bara förlora på det *skratt*
Ska köpa nåt roligt åt dej i födelsedagspresent, vad vet jag inte, men nåt sexigt ;-)

Mycket har hänt sen jag fick veta det där om förra lördagen, fick ju veta det i fredags. Fast, okej, mycket kanske inte har ändrats synligt, men inne i mej har det det. Jag vet lite mer om var jag har dig och kan nu rätta mej efter det. Hoppas ändå att du ska komma fram till samma sak som jag, men vi får väl se. Skulle nog vara det bästa, så slipper vi det här tjafset och att vi blir besvikna och ledsna. Iaf jag blir ledsen. Du skulle också blivit sur, det vet jag, det var ju därför du gjorde som du gjorde - det har du sagt själv. Tänk då hur sur du skulle bli om jag gjorde som du. Jag var ju iaf lite mildrare i mina handlingar.
Nä, men det känns faktiskt okej, även om jag inte tänker säga till nån att  jag sov hos dej inatt, även om jag fick veta vad jag fick veta. Men du ville ju sova med mej efter det där... Så jag kan ju inte döma dej för hårt, du berättade iaf och sa förlåt och sa att det inte brukar vara så (om vi var tillsammans), och jag tror dej.

Rihana - Unfaithful

Hur ska vi fortsätta, kan vi inte bara testa, testa och se, vad kan hända egetligen?! INGENTING!


Tjejmilen idag!
Hannah och syrran sprang så fick möta dom vid "M" .. LEtade och letade tills "CISSI!" Där va hon, min Hannah! =) Gu va jag saknar henne när jag inte får se henne, måste ju prata med henne! Hon kan stoppa mitt analyserande, men idag sa hon åt mej att jag måste ta tag i det och att jag har rätt! Tack för att du finns gumman!

Träffade  Erik på väg (inte ett ord!) hem till F, så det kanske blir utgång pålördag =) Är ju skyldig honom två öl (MINST!) sen skivan så... blir väl mariestad lr nåt sånt gott.


Sov gott alla, det kommer jag göra efter natten.

MEN JUST DET! Var ju på fest igår (den var så tråkig så jag glömde den!)
Nä men den var inte kul... Här försker man prata med nya människor, men får man någon respons? NOPE! Och orka tjejerna i klassen, visst Emelie och Mickan e ju helt OK men annars, nej tack. Så försöker man vara social och träffa nytt folk, men dom pratar ju inte me en, en titta t.o.m på en som att man va från mars lr nåt. Men det är ju bara dom som förlorar på det.
sen att alla spelade fulla och drog huttar på toa är ju oxå en sak att lägga till på listan, blev bara så trött, så jag åkte vid elva och såg på film med pappa till ett då jag fick åka till F.
Popare + jag = falskt


Fika med Lina på onsdag =D

Du och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback